perjantai 4. elokuuta 2017

Elämäni mullistus

Taas on näyttävästen vierähtänyt aika, mutten ole saannut vain inspiraatiota kirjoittamiseen.
Nyt on tosiaankin oman eläminen saannut kohokohdan kun tein raskaustestin maaliskuun aikana ja sieltähän ne tuli. Kaksi viivaa.

Sitten tottakai olin odottanut milloin nään nämä kaksi ihanaa viivaa, se silti iski.
Olinhan nyt varmasti valmis tähän projektiin?
Mutta taas kun miettii elämääni niin, olen aika rauhottunut ja en juo melkein ikinä (pari kertaa vuodessa) ja en nytkään kaipaa sitä alkoholia, lähinnä vain energiajuomaa..

Mutta tosiaan sain sen kaksi viivaa testiin ja eiköhän se ollut aika soittaa neuvolaan kun ensin vain olin mieheni kanssa sisäistänyt tämän asian.
Ja siellä sitten todettiin, että olin jo seitsemällä viikolla, joka oli sinänsä aika shokki, että olin päässyt niinkin pitkälle.

Ja kotonakin järjestys muuttui tulevaisuutta ajatellen. Tämä "toimisto" siirtyi makuuhuoneesta olohuoneeseen, koska mieheni kumminkin opiskelee ja jos minä ja vauva mennään aiemmin nukkumaan tai jotain niin hän saa opiskella sitten rauhassa. Ja tottakai sitten päivällä jos täytyy opiskella ja ei pysty kotona keskittymään niin onhan tässä lähellä yliopisto ja sitten keskustassa kirjasto missä myös voi opiskella kun kotona ei onnistu. Koska en todellakaan halua, että tämä nyt pilaa hänen opiskelua.
Kuntosaliahan harrastin viikkoon 26 asti ja nyt sitten olen kaverin kanssa siirtynyt uimiseen sekä kävelyyn. Täytyy ottaa vähän relax, mutta töitä pystyn vielä tekemään ja aion jatkaa niin kauan kuin pystyn, koska minulla ei ole kuin tämä keikkaluontoinen työ kyseessä. Ja äitiyslomalle jään ens kuun loppupuolella.
On se vaa aika johonkin vierähtänyt. Enään vajaa kolme kuukautta ja meitä on toivon mukaan kolme asustelemassa minun kuuden kanin kanssa.
Kyllä minulla on vieläkin kuusi kania ja en aio vähentää/luopua niistä, koska kyllä minulla aikaa niillekin riittää.

Tosiaan olen myös saannut tietää tämän sukupuolen, mutten paljasta täällä, koska äitini ei halua tietää etukäteen ja hän varmasti lukee tämän, joten hys.

Tosiaan tällä hetkellä olen 27+1 viikolla menossa eli voiton puolella. Vointini on yllättävän hyvä. Mitä nyt välillä selkää särkee jos istun kauan. Mutta siihenkin on lääke nimittäin kävely.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!