sunnuntai 18. elokuuta 2013

Viikonloppua Oulussa

Lähdettiin Arin kanssa perjantaina iltapäivästä Ouluun ja oli tarkoitus käydä lauantaina autotapahtumassa, muttei käyty koska päädyttiin torin rantaan ja sieltä otettiin parit ja päätettiin lähteä käymään hevimestassa.
Ihanaa musiikkia oli ja juotiin ja no äiti ja isäkin oli mukana muttei haitannut. Sitten ku tuli Turmion Kätilöiten biisi äiti lähti mossaa ja kohta minäkin olin. Mutta se oli iso virhe sillä ku mossaa niin kaikki mitä oli juonnut meni sekaisin ja sitten olikin kauhea olo mutta silti kävin kaks kertaa mossailemassa.
Ja yhden ja puolikkaan väkevän paukun olin juonnut ja alettiin lähtemään ja oli tosi huono oli ja en olisi ilman Aria selvinnyt matkasta <3
Sitten aamulla oli vähän niskat kipeänä ja huono olo ja aluksi olin etten lähde työharjoitteluja kysymään mutta sain sitten noin puoltoista tuntia nukuttua ja oli onneksi pirteämpi olo. 
Lähdettiin sitten kysymään anttilasta mutta käskivät tulla maanantaina koska se oikea henkilö on tuolloin vain paikalla. Olen kylläkin tällä hetkellä kalajoella joten pitää aamusta soittaa sinne ja jos tarvitsee mennä kasvotusten niin sitten kahden viikon päästä kun haluan mä nyt tulevana viikonloppun nukkua omassa sängyssä.
Illalla sitten oli enemmän niskat kipeänä ja tänä aamuna vielä enemmän, mutta onneksi ne ovat nyt vetreytyneet ja jospa ne ei olisivat huomenna enään kipeät. Ja tosiaan ei menty sinne autotapahtumaan eikä se mua haitannut ollenkaan.
Ja lauantai-iltana käytiin katsomassa 3D elokuva Wolverisen nimisen elokuvan Finnkinossa. Olihan se hyvä elokuva.

P.s. Kysyisin teiltä lukijoilta sekä anonyymisesti lukijoilta tietenkin että mitä voisin parantaa tässä blogissa ja mikä teitä häiritsee ja ym. 
Joitakin saatan parantaa tai muuttaa mutten kaikkea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!