maanantai 16. joulukuuta 2013

hey there little girl come inside don't be afraid i'll keep you safe


Mihin aika onkaan vierähtänyt?
Kohta on joulu...jouluaatto ja saadaan lahjoja.
Mutta mitä olen tähän hetkeen kerinnyt tehdä.
Pelannut uutta Tomb Raideria, jossa on hyvin mielenkiintoinen juoni ja tuntuu,että hirmu pitkä peli on vaikka olen vasta pelannut siten n. yhdeksän tuntia ja se saattaa kestää kaksikymmentä tuntia jollei pidempääkin.

Ja olen stressaillut asuntoani ja niitä paperisotaa, mutta sekin oli turhaa kun kelalta ei saa tarpeeksi ja no en muutenkaan tulisi aivan vielä toimeen.

Tehnyt opinnäytetyötä, siis sitä kirjoitusosaa pelkästään sillä ommella ei saa vielä.
Olen tehnyt työjärjestyksen, mutta vain yhden vaiheen ja sekin on vain se koriste sinne selän taakse.
Siihenkin pitäisi ostaa vuorikangas, kevyt, mutta jolla saa silti sen mekon helman levenemään niin että siitä Ja älkää huoliko teen tästä opinnäytetyöstäkin postauksen tammikuun lopulla kunnes se on valmis. Mekon mallista tulisi A. Sori mutta tuon varmaan ymmärtävät me jotka tekevät vaatteita. Tai sitten kaikki :)
Värjäsin hiuksetkin perjantaina mustavioletilla, mutta äh tää on tylsä musta ehkä jossain valsosa saattaa vähän näkyä violettia, mutta se ei riitä mulle. Seuraavalla kerralla ku värjään niin väri on violetti.

Kullallekin on mietitty valmiiksi mitä sille lahjaksi ostaa, mutta pitää miettiä mun rahabugjettia miten se riittää siihen. Kertoisin muuten tässä mutta sekin lukee silloin tällöin tätä niin en uskalla paljastaa :)

Viime viikonloppuna tuli tänne Ouluun siskoni Tiia ja sen poikaystävä Sami.
Ari, isä ja minä pelattiin monopolya ja he katsoivat Pakoa.
On muuten hyvä sarja, niin hyvä ettei kunnolla keskittynyt peliin.
Pidän ennen perjantaita ostoksista varmaankin postauksen joko videolla tai kuvilla, miten te haluatte nähdä ?



1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!