tiistai 21. tammikuuta 2014

I Wonder One Day What Was All This


Eilen tosiaan pääsin tekemään virallista työtä opinnäytteessä.
Teen tosiaan tästäkin opinnäytteestäni teille koosteen mitä tein sinä päivänä. 
Sunnuntaina kun tosiaan tulin tuolta Oulusta Kalajoelle olin niin väsynyt, että hyvä etten seisaaltaan nukahtanut. Syy siihenkin miksi olin niin väsynyt on se etten saannut nukuttua koko viikonloppuna hyvin. Kovalla vuodesohvalla piti nukkua, koska siskoni ja sen poika oli siellä yötä myös niin minä ja Ari jouduttiin nukkumaan tosiaan tuossa vuodesohvalla. Olihan siinä omaa tilaa juuri ja juuri, mutta sen kovuus haittoi minua niin paljon, että sunnuntaina olin väsynyt.
Viikonloppuna Oulussa tosiaan oltiin ja perjantaina saavuttiin sinne joskus kuuden aikoihin. 
Lauantaina Ari meni asemessuihin ja en minä lähtenyt sinne, koska ei olisi koskaan tiennyt montako tuntia se siellä viipyy. Kävin sitten Second Handissa olisin tarvinnut allerkirjoitusta mun työharjoittelua varten, mutta se joka oli siellä paikalla ei osannut täyttää niitä mitä piti.
Sitten kävin siinä samalla anttilassa ja ostin ripsivärin ja peitepuikon. Ei onneksi tehnyt kuin 11.50e
Sitten kävin löytö-palassa ja mun piti jättää se työharjoittelua varten työsopimuksen sinne ,koska sielläkään ei ollut sitä henkilöä paikalla, joten pitää muistaa hakea se sieltä kun menen sinne.
Samana päivänä, mutta illalla oltaisiin kullan kanssa menty katsomaan uusinta paranormal activity merkityt.
Mutta meille tuli ihan puuntakaa, että siellä oli vaan viisi paikkaa jäljellä ja ei edes vierekkäin paikkoja nii piti palata takaisin asunnolla. Harmitti, mutta tietää ainakin, että aika moni halusi nähdä sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!