keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Someday Its Will Be End....


Tiedän näytän varmaan tässä meikissä panda karhulta... Itselläni tuli siis tämä mukava ajatus itsestäni ja kaverini Katja hääräilee jotain mistä minä en tiedä kun ollaan lähdössä pois koululta ja kello on tuolloin vähän yli kolmen matematiikan tunnilta.
Niin sovittiin open kanssa, että tämän vuoden ensimmäinen koe on ens viikon torstaina ja ei niinkuin yhtään paineita, sillä jos haluun päättötodistukseen kolmosen mun pitää kummastakin kokeesta saada kolmosen tai sitten toisesta kolmosen ja toisesta kakkosen, mutta varmistan ainakin jos saan molemmista kolmosen, että se on 100% varma, että tulee kolmonen.
Sitten kun ollaan tekemässä Katjan kanssa opinnäytetyössä vieläkin mallikappaletta niin eiköhän ope tuu kysymään, että mitenkäs aikataulutus... Niin siis maanantaina olisi pitänyt jo aloittaa se virallisen teko. 
Aivan kuten olisin tarvinnut sen muistutusta, muutenkin stressaa saanko valmiiksi tai oikeastaan tiedän, että saan itse mekon kyllä valmiiksi, mutta entä sitten se raportti kun se pitää tehdä huolellisesti ja kirjoittaa kirjakielellä. Sitten pitää vielä miettiä miten mä esitän luokan edessä sitä työtä ja mitä mä kerron. Tietenkin tiedän, että lyhyesti omin sanoin.
Illan vietin sitten juodessaan vihreää teetä ja katselin youtubesta Yamimashin vanhoja videoita mm. Penumbra Black Plague, joka muistuttaa hieman amnesiaa, mutta välillä hyvin sekava.
Sekä katsoin Muodin huipulle ohjelmaa... On ne vaa taitavia.

Jos elämä potkii joskus
Voimme vain kysyä mitä me opimme tästä?
Minä vastaan:
Potkitaa maailmaa takaisin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!