torstai 27. helmikuuta 2014

My brains start to walk

Mun aivot lähti nyt vittu kävelemään...
Joo olin aloittanut aikoja sitten tekemään huppaira ja sen tarvikkeisiin meni noin kuusikymmentä euroa ja olisin tuolla rahalla ostanut ulkoisen kiintolevyn.

No, ei se mitään kunnes sain vihdoin viimein sen valmiiksi niin ei siitä tullut käyttö kelpoinen. Hyvä ettei tullut itku ku ajatella,että meni niin paljon rahaa ja sitä ei voi käyttää ja muutenkin täys paska siitä tuli.
Tänään kävin salilla ja vedin koko kropan treeni eli selkä, vatsa sekä kädet ja jalat. Huomenna käyn salilla ja vedän varmaankin samanlaisen treenin tosin olen siellä pidempään.

Ja ajattelin jos mä maanantaista alkaen alkaisin käymään salilla neljä kertaa viikossa, koska useimmiten treenit mulla on vain puoli tuntia ja vaikka olisivatkin tunnin niin taidan lisätä neljää kertaa viikossa, jotta tuloksiakin tulisi nopeammin ja rakastan salilla olemista.

Saa vain nähdä onko ens kuussa vara ostaa uutta salikorttia, koska tajusin sen loppuvan seitsemätoista päivänä ja on kultani ja äidin synttärin ja muutenkin pitäisi saada säästöön kaikki mahdolliset rahat ja saada itsellenkin varmaankin omia henkilökohtaisia tuotteita ostaa.


3 kommenttia:

  1. harmi se huppari :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain mä pelastettua sen jotenkin siitä tuli hihaton ja hieman tiukka ja lyhyt, mutta muuten toimii tietääkseni vielä.

      Poista
  2. noh kiva kuulla ettei iha hukkaan menny :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!