maanantai 10. maaliskuuta 2014

Viikon kuulumiset & shoppailua


Hei ei ole tullut ainakaan viikkoon kirjoiteltua kun on ollut "loma". Kultani oli täällä sen aikaa ja en viitsinyt silloin tulemaan kirjoittelemaan tänne vaan vietin sen aikaa yhdessä.
Se tuli minun kanssani töihin kirpputorille ja sitten mentiin kolmena päivänä peräkkäin salille, mutta siihen tulee muutos, että pidän sen tahdin mikä mulla aikaisemmin oli eli ma, ke ja pe käyn salilla, koska siitä tulisi turhan rankka minulle.
Käytiin Arin kanssa Raksilan prismassa ja citymarketissa, jossa nähtiin Terhiä ja Jyriä. Ostettiin samalla reissulla Arille seuraavalaisia tuotteita:

2.3 sunnuntaina mamma leikkaili Arilta hiuksia, josta tästä on ensimmäinen versio johon MINÄ olin tyytyväinen.
Sitten Ari ei jostain syystä tykännyt noista pulisonneista, joten ne muokkasivat hiuksia kysymättä minun mielipidettä.. No sain niin järkytyksen, etten oikein puhunut vähään aikaan mitään. Sitten seuraavana aamuna päätettiin leikata sitä hieman erilaiseksi, mutta minulla ei ole siitä juuri nyt kuvaa.
Kirpputorilta viikon aikana löysin uudenveroisen puuterin, joka ei ollut kuin kaksi euroa ja kaupassa se maksaisi suunnilleen seitsemän euroa.
Myös löysin muutaman elokuvan kuin taru sormusten herrasta kaksi tornia ei ollut kuin viisikymmentä senttiä ja Geishan muistelmat kaksi euroa. Myös löydettiin kullallekin hieman tiukemmat farkut ja hän näytti paljon paremmilta niissä kuin löysissä farkuissa. Löysin myös korvakorun joka oli euron ja vyön, jossa on iso risti keskellä ei ollut myös kuin euron sekä maastokuvioisen liivin, joka oli kaksi euroa. Ja vielä löysin viidellä eurolla slipktonin keikka DVD:n.

Sitten käveltiin oliko se torstaina kun mentiin kookengän ohi niin päätin mennä uteliasuudessa sinne mennä katsomaan minkälaisia tarjouksia siellä olisi. No löytyi minun unelma kengät, joista olin haaveillut talvesta asti. Olivat normaalisti noin seitsemänkymppiä ja nyt ne oli kolmekymppiä.

Sitten viikonloppuna käytiin porukalla hevimestassa ja olin siinä kunnossa, että huhhuihaa. Mutta pääasiassa, että oli hauskaa ja menin jopa tanssimaan tanssilattialle kun viimeksi tanssin kymmenen vuotta sitten. Ja sitten kun alkoi Turmion kätilöt kuulumaan niin menin mossaamaan ja mossasinhan muutaman biisin ja tällä hetkellä on kova niskakipu muttei haittaa.    
 
Ja sitten hieman kuulumisia salin puolelta. Ari ainakin sanoo, että tuloksia jo näkyy ja minunkin mielestäni ainakin käsivarret ovat saattaneet jo hieman kiinteytyneet. Olen syönyt siis ma-pe aikavälillä hyvin terveellisesti ja mahdollisimman proteiinia syönyt, mutta pe-su sallin itselleni hieman herkuttelua ei mitenkään liikaa. Paino laskenut kilon, muttei siitä olekaan kahteen viikkoon liikkunut kumpaakaan suuntaan, joka on tavallaan hyvä uutinen, koska tiedän ainakin miten saadaan painoa pysyteltyä samassa.
Ja kun käytiin hiihtolomallakin työn ohessa, missä saa todellakin paljon liikuntaa niin kolmesti peräkkäin salilla vai oliko kahdesti niin olin aina niin väsynyt aamuisin sekä koko päivän niin pidettiin yksi lepotauko ja mentiin sitten salille ja jaksoin ehkä hieman paremmin ja tuolloin kun ei menty salille olin aamulla paljon virkeämpi ja levänneen ololta.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!