maanantai 24. maaliskuuta 2014

Normal Monday

Treeni maanantai
Oli siis kuntosali päivä ja tein vuorostaan pelkästään jaloille ja tein taas sitä kyykkyjä ja nyt illalla taas huomaa etten töissä kärsi paljoa mennä niitä portaita tai kyykkiä noukkimaan vaatteita/hengareita lattialta.
Polvet paskana.

Jalkoja kun treenailen niin yritän kohdistaa erityisesti sisäreisiin, koska no haluan ne kiinteytyvän ja toinen syy, että niiden takia mun housut menevät rikki.
Syötyäkin on tullut niin paljon, että tuntuu etten jaksa jopa enään syödä. Siis sillä tavalla, että ei ole ikinä ollut näin kylläinen illalla.

Tylsyyttäni tässä illalla selailin ja yritin löytää youtubesta uutta musiikkia ja löysinkin sen nimisen kuin Black Veil Brides niinkuin ylempänä on heiltä yksi biisikin. Tämä jotenkin iskeytyi minuun ja jatkan toki kuuntelemistakin.

Ja vihdoin eilen sain toimimaan Steamin kautta Juiced 2, joka siis oli minulla asennettuna sinne mutta ei ole siis toiminut ainakaan vuoteen ja nyt yhtäkkiä rupesi toimimaan, mutta hyvä niin.
Ja sain eilen läpi viimeinkin tomb raiderin uusimman pelin ja nyt olisi vuorossa hieman vanhempaa tomb raideria vuodelta 2007 Anniversary. Olen kyllä aiemmin tätä pelannut, mutta huomasin sen poistaneen mun tallennukset, joten piti aloittaa alusta. Tällä hetkellä pelattuja tunteja on kertynyt kaksi tuntia, mutta ennen minulla oli kertynyt yksitoista tuntia. Turhauttavaa todellakin aloittaa alusta, muttei voi mitään.

Ehdottakaa minulle mitä postauksia voisin pitää mahdollisesti lähiaikoina...

3 kommenttia:

  1. Kerro mitä kosmetiikkaa käytät ja mitä olet suunnitellut tekeväsi amiksen jälkeen, menetkö töihin vai jatko opiskelemaan, mitä teette poikakaverisi kanssa vapaajalla, eli jjotain tämmöstä.

    VastaaPoista
  2. kesäsuunnitelma postaus ?:)

    VastaaPoista
  3. Polvien ei kyllä pitäis kipeytyä. Kai tiedät mitä siellä salilla teet? Voi mennä nivelet paskaks jos menee sinne hölmöilemään...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!